The Wanted-True Story

The Wanted-True Story
The Wanted-True Story

czwartek, 5 kwietnia 2012

Rozdział 8

Jak szłyśmy to japy nam się zamknąć nie mogły.Ciągle gadałyśmy o koncercie,jaki on będzie itp.Kiedy już byłyśmy prawie na miejscu postanowiłyśmy zajść jeszcze do sklepu i sobie coś kupić do jedzenia i picia w razie czego.Kupiłyśmy i poszłyśmy dalej.Jak już byłyśmy to jakiś ochroniarz podszedł do nas i powiedział,żebyśmy pokazały bilety na koncert.
-O nie! dziewczyny zapomniałam biletu!-powiedziałam.
-Co?!-widać,że dziewczyny były zdenerwowane
-Haha gdybyście widziały swoje miny.Proszę oto mój bilet-pokazałam ochroniarzowi.
-To nie było śmieszne!
Dziewczyny też pokazały bilet i kiedy miałyśmy już iść,to ochroniarz powiedział,że musi przeszukać moją torbę czy nie ma w niej żadnego alkoholu!Niestety tylko ja z dziewczyn miałam torbę.Oczywiście nic w niej nie było i w końcu ochroniarz nas wpuścił.Był taki tłum,że ledwo było widać scenę.
-Dziewczyny znacie mnie-powiedziałam-Oczywiście muszę być przy samej scenie!Będę się pchać aż się dopchnę!
-Myślimy podobnie!No to jak?Wpychamy się teraz!-krzyknęła Natalia i zaczęłyśmy się wpychać przed ludzi.
Mi się udało pierwszej!Co było dosyć dziwne ale dziewczyny po chwili też dołączyły do mnie.Wszystkie byłyśmy już zmęczone.Pchać się przez tysiąc ludzi?To trochę męczy człowieka...
Po chwili The Wanted weszli na scenę
-Hej wszystkim-powiedział Max (oczywiście po angielsku)
Wszyscy zaczęli klaskać, a dziewczyny krzyczeć.My również.
-Co powiecie może na "Glad You Came"?-spytał.
Byłyśmy przy scenie i darłyśmy się,że tak!Gdy zaczęli śpiewać to miałam ochotę się popłakać ze szczęścia.Dziewczyny to zobaczyły
-Magda przestań pomyśl sobie,że to normalni ludzie i...-mówiła Klaudia ale zauważyła,że Siva jest tak jakby obok nas tak dokładniej to na scenie tuż nad nami i się popłakała ze szczęścia.Siva to jest jej ulubiony członek zespołu,więc wcale jej się nie dziwię.Siva zobaczył jak Klaudia płaczę i powiedział "nie płacz".Jeśli chodzi o nasz angielski to jest doskonały.Mówimy tak jakbyśmy się same urodziły w Anglii.Mogłybyśmy spokojnie porozmawiać sobie z kimś z The Wanted.Ja wciąż nie mogłam w to uwierzyć,że właśnie moi najwięksi idole śpiewają na scenie przy której stoję ja.Po chwili śpiewali "Lightning".Śpiewałyśmy razem z nimi co do słowa.Publiczność też.Najlepiej z nas to radziła sobie Natalia w tej sytuacji,że nasi idole śpiewają prawie tuż obok nas.Nie wiedziałam jak ona to robi.Max i Tom ciągle się wygłupiali na scenie.Chłopcy zaśpiewali chyba wszystkie swoje piosenki i przy każdej z nich śpiewałyśmy i krzyczałyśmy.Gdy był już koniec koncertu było mi smutno,że już ich nie zobaczę nigdy i się wydarłam po angielsku
-Czemu już koniec?
-Bo musimy do toalety-powiedział Tom i zaczęłam się śmiać.Strasznie mnie to zdziwiło,że mi odpowiedział.Byłam zadowolona!
Gdy już zrobił się mniejszy tłum to widziałam,że Klaudia coś kombinuje.
-O nie!Nie....nie...nie!Ja znam to spojrzenie!Co ty kombinujesz?-spytałam
-Oj oj zaraz już kombinuję.Myślałyście,że ruszę się bez ich autografów do domu?
-Tak właśnie tak myślałyśmy.A niby jak chcesz się dostać za scenę skoro są tam trzej nie za bardzo mili panowie?!
-Oj coś się wymyśli tak?A po za tym muszę pstryknąć sobie fotkę z Sivą!Czaicie?!
-O Boże...!To się dobrze nie skończy mówię wam!-powiedziała Natalia
-----------------------------------------------------------------------------------------
Wreszcie jest ten rozdział!Dedykuję go dla:Marthy :*,ponieważ jest ze mną na tym blogu od samego początku.

3 komentarze:

  1. Oh, dziewczyno ! Bo się popłaczę ! Wreszcie są chłopcy ! Hmm.. Tekst Tom'a mnie powalił. Znając go mógł takie coś powiedzieć :D Pozdro dla Klaudii za to, że lubi.. Yhym.. Eee.. Sive .. :D Wiesz o co mi chodzi xD Martha :*

    OdpowiedzUsuń
  2. -O nie!Nie....nie...nie!Ja znam to spojrzenie!Co ty kombinujesz?-spytałam
    haha ten tekst i od razu mam przed oczami BF
    super rozdział
    świetnie piszesz
    czekam na nexta
    aż się dziwie ze teraz dopiero zaczęłam czytać tego bloga
    ale zaczełam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam :D
    WSZYTKO<3
    Kuwa, ja też tak chcę.
    Ale oni do mnie na wieś nie przyjadą.. A szkoda...
    Kocham to !<33
    NEXT! <3

    OdpowiedzUsuń