The Wanted-True Story

The Wanted-True Story
The Wanted-True Story

środa, 25 kwietnia 2012

Rozdział 23

Maciek całował się z inną dziewczyną!Najgorsze było to,że z nie byle jaką dziewczyną,tylko Sylwią!Sylwia to najpopularniejsza dziewczyna w szkole.Zachowuje się jak by była nie wiadomo kim!Przypatrywałam się im przez chwilę.Wzięłam piwo i podeszłam do nich.
-Khem...Khem...Przeszkadzam?-spytałam.
-Magda?Co ty tu robisz?-spytał Maciek.
-Chciałam ci zrobić niespodziankę,ale widzę,że nic z tego nie wyszło.
-Oj co taka smutna minka?-spytała Sylwia-Smutno ci,że woli kogoś innego?
Nie wytrzymałam!Wylałam na nią połowę piwa.
-Taa....Ups?Oj Maciek...Dla ciebie też zostało-wylałam również na niego.
Wyszłam z domu Roberta z uśmiechem i godnością.Na zewnątrz zaczęły mi spływać łzy.Nie wiedziałam co mam robić.Postanowiłam pójść na dyskotekę,ale nie,żeby się zabawić,tylko by upić się porządnie i zapomnieć o Maćku.Poszłam i zamówiłam kilka drinków.Jak wracałam do domu to szłam jak jakaś pokraka.Ledwo co chodziłam!Byłam już pod domem,zapukałam do drzwi.Otworzył mi ktoś,ale nawet nie rozpoznałam twarzy.
-Dziadek?-spytałam.
-Yyyy...Nie.To ja Nathan!
-Nathan?Jaki Nathan?Eh...Nieważne.Czemu jednorożec siedzi w kuchni i pije moje Frugo?!
-Magda!Tam nikt nie siedzi!Co się w ogóle stało?-spytał Nathan.
-Haha ciekawa historia,bo tak się składa,że Maciek mnie zdradził.Dasz wiarę?
-Jaka ty jesteś pijana!
-Nie,nie..Ja nie jestem pijana-prawie się przewróciłam-Łojdana łojdana czemu nie śpiewasz ze mną?
-O Boże...
Nathan wziął mnie na ręce i zaniósł do mojego pokoju.
-Teraz idź spać!
Położyłam się na łóżko ubrana tak jak stałam,bo nie miałam siły.
-Dobranoc-powiedział Nathan.
-Ciao Balbina!
Zasnęłam dosłownie migiem!Rano obudziły mnie trzaski na dole.,,O nie!Przecież chłopaki zaraz jadą na lotnisko!" pomyślałam.Zeszłam szybko na dół,nie zwracając uwagi na to,że mam strasznego kaca.
-Już jedziecie?-spytałam.
-Nie jeszcze nie.Za około godzinę jedziemy-powiedział Siva.
-A pamiętasz coś z wczoraj?-spytał Nathan.
-Eeee....Jak przez mgłę.Co odwaliłam?
-W skrócie powiem,że byłaś mocno nawalona.
-Na pewno masz rację.Nigdy wcześniej mnie tak głowa nie bolała!Dobra ja idę się przebrać i nie ma opcji,żebym was nie odprowadziła na lotnisko!Tak w ogóle to gdzie jest Tom?
-Chyba w pokoju.
Poszłam do Tom'a.Siedział smutny na łóżku.
-Hej,wszystko ok?-spytałam.
-Nie za bardzo,ale słyszałem,że u ciebie też jest źle.
-Niech zgadnę Nathan ci wszystko powiedział,bo wczoraj jak byłam na gazie,to mu powiedziałam o Maćku.Hmmm?Jak tam z Kelsey?
-Nie odbiera telefonów,ani nie odpisuje na moje sms-y.
-Tom...Zaufaj mi.Wszystko będzie dobrze-mówiłam.
-Może i masz rację...
-Stary!Weź się w garść i zejdź do chłopaków!Ale już!
-Haha ok ok już idę!
Poszłam do swojego pokoju się przebrać.Jak się przebrałam do poszłam do pokoju Natalii.Miała łzy w oczach.
-Natalia...Dasz radę!-powiedziałam.
-Właśnie nie wiem czy sobie poradzę!
-Posłuchaj.Ja wiem,że bez Klaudii ci jest trudno,ale uwierz...Poradzisz sobie.A teraz chodź na dół do chłopaków!
Zeszłyśmy na dół,a oni jak zwykle się wygłupiali,tylko Tom był smutny.Postanowiłam zabrać mu telefon i spisać numer Kelsey.Mój plan się udał,co było dziwne.Nagle weszła do domu Vanessa i Nathan od razu przestał zachowywać się jak wariat i podszedł do niej i przytulił.
-Dziewczyny co wam jest?-spytała mnie i Natalie Vanessa.
-Jakby to powiedzieć...Maciek mnie zdradził,a Natalii jest ciężko pójść na pogrzeb mamy-powiedziałam.
-Co?!Maciek ciebie zdradził?!-przytuliła mnie-Natalia będzie dobrze!-również ją przytuliła.
-Dobra dziewczyny musimy już lecieć!-powiedział Max.
-Ok chodźmy-powiedziała Natalia.
Nagle wszedł ktoś do domu.To była Klaudia!

3 komentarze:

  1. Nagle weszła do domu Vanessa i Nathan od razu przestał zachowywać się jak wariat i podszedł do niej i przytulił. - Buahahahaha :D :D :D Vanessa - ciocia dobra rada :D Jak jakiś psycholog czy coś :D Czekam na następny. Może będzie moje, ale nie wiem czy zdążę, bo jutro mam jeszcze matę ;/

    Martha ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! czekam na następny rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne <3
    Czekam na nexta ;***

    OdpowiedzUsuń