The Wanted-True Story

The Wanted-True Story
The Wanted-True Story

środa, 11 kwietnia 2012

Rozdział 15

Patrzałam się na niego jak na palanta.
-Haha to było dobre!Gdzie ukryta kamera?-spytałam.
-Nie ma żadnej ukrytej kamery!-odpowiedział.
-Posłuchaj mnie!Nie przespałam prawie całej nocy,omal nie spaliłam domu,ty mi wyskakujesz z jakimś "kocham cię" i...-nie dokończyłam,bo Maciek mnie pocałował.
Nie wiedziałam co się stało.Wszystko dookoła jakby znikło.Zapomniałam o rzeczywistości.
-Emm..Przepraszam.
-No to ja już pójdę...
-A byś chciała gdzieś ze mną wyskoczyć?Ja stawiam!
-Jak ty stawiasz to ja nigdzie się nie wybieram!
-No ale dlaczego?
-Po pierwsze to nie lubię jak mi ktoś coś stawia,a po drugie to ja wiem,że się nie zmieniłeś.
-Jak nigdzie nie pójdziemy to się o tym nie przekonasz.
W sumie to chciałabym poznać Maćka bliżej.
-Hmmm...Nawet fajny pomysł!Na pewno byłoby super,ale wiesz co?Niee...!
-Czyli już coś o tobie wiem!
-Co niby?
-Że jesteś uparta!Oj chodź!Zobaczysz,że naprawdę mi na tobie zależy.
-Niech ci będzie,ale umiem wyczuć kiedy ktoś kłamie,więc...
-Tak tak.Idziemy do lodziarni?
-Gdzie chcesz-odpowiedziałam obojętnie.
Maciek wszedł do lodziarni,a gdy ja chciałam wejść to mnie zatrzymał.
-Nie możesz tu wejść-powiedział.
-Niby czemu?!
-Bo roztopisz im zapasy
Przewróciłam oczami.Maciek kupił lody.Mówiłam,że nie chcę,żeby za mnie płacił,ale on i tak swoje i wyszliśmy z lodziarni.
-Czyli ty też jesteś uparty-powiedziałam.
-Tak.Widzisz i już mamy coś wspólnego!
Spacerowaliśmy tak z dwie godziny.Dopóki Jay nie zadzwonił.
-Magda?Gdzie ty się szlajasz?Czekamy z kolacją!-powiedział.
-Już zaraz będę!-odpowiedziałam i się rozłączyłam-Sory,ale muszę już iść
-Ok spoko,jak coś to masz mój numer telefonu.
-A ty masz mój.Dzięki za miły spacer.Ok ja idę pa!
Biegłam do domu sprintem!Ledwo co się nie przewróciłam na zakręcie.Weszłam do domu.
-Wejście smoka!-powiedziałam.
-Ta,a Fiona i Shrek nie chcą zejść z wieży-powiedział Tom-A co ty taka szczęśliwa?
-Nie twój interes!Fiona i Shrek?
-Ok jak nie chcesz to nie mów.Fiona czyli Vanessa,a Shrek czyli Nathan!Ogarniasz?
-Tak sory.Ja idę od razu pod prysznic,bo nie mam ochoty na jedzenie-powiedziałam i poszłam.
Cały czas myślałam o Maćku.Jak wyszłam spod prysznica to zobaczyłam,że mam nieodebraną jedną wiadomość,która była właśnie od Maćka.Napisał "Posłuchaj.Nie będę owijał w bawełnę.Czy chcesz ze mną chodzić?".Poszłam do pokoju i latałam raz w te,raz w te.Co ja mam mu odpisać,myślałam.Po łażeniu jak głupia,postanowiłam mu odpisać "Było fajnie,ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie". Wtedy weszła do mojego pokoju Klaudia.
-Gadaj co się wydarzyło!-powiedziała.
-Ok,ale nikomu nie powiesz?-spytałam.
-Oczywiście,że nie!
I zaczęłam jej mówić o pocałunku z Maćkiem i spacerze.Ucieszyła się i jednocześnie zdziwiła.
-Chwila!Co ty tak tam pstrykasz w tym telefonie?-spytała i zabrała mi telefon z ręki-Co?!Pogrzało cię?!Pomyśl trochę!Najlepszy chłopak przejdzie tobie koło nosa!Pozwolisz na to?!
Zaczęłam się zastanawiać i zabrałam z ręki Klaudii telefon i odpisałam "Możemy spróbować".
-No dobra,a teraz idź bo jestem zmęczona!Dobranoc-powiedziałam
-Dobranoc

4 komentarze:

  1. Fiona i Shrek?! xd
    Hahaha, padłam! ;D
    Świetny rozdział, czekam na następny.! ;D
    Pozdrawiam, całuski - TruskawkowaSłodka - Monika:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha.. Fiona i Shrek ... Hmm.. Milutko :D Ciekawe skąd to wzięłaś ... :D Ty chyba te końcówki specjalnie dla mnie robisz ! :D Uwielbiam je... Aww.. Jak słodko ;-* Heh. Tym razem przeszłaś samą siebie. Rozdział jest napisany fenomenalnie co do słowa ^^


    Martha ;-*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no rozjebałaś mnie fioną i shrekiem xdd
    się uśmiałam xdd
    cudny rozdział
    pisz szybko nexta
    weny
    i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tak samo.. Fiona i Shrek. :)
    Zapraszam do mnie :

    http://lovethewantedpeace.blogspot.com/

    P.S. Dopiero zaczęłam czytać twoje opowiadanie i stwierdzam iż jest zajebiste :** Pisz szybko następny <33

    OdpowiedzUsuń