The Wanted-True Story

The Wanted-True Story
The Wanted-True Story

piątek, 13 kwietnia 2012

Rozdział 16

Rano wstałam jakoś w miarę wcześnie,około ósmej.Spojrzałam w lustro i wyglądałam makabrycznie!Włosy jak u szopa,brudna na twarzy i jeszcze miałam wory pod oczami!Uczesałam się,poszłam wziąć prysznic i zrobiłam lekki makijaż.Dopiero wtedy postanowiłam zejść na dół na śniadanie.
-Uuu...Magda!Maciuś,Maciuś-powiedzieli chłopcy.
-O co wam cho....?Grrr...Gdzie jest Klaudia?!-spytałam zdenerwowana.
Wtedy Klaudia zeszła ze schodów.
-Miałaś nikomu nie mówić!-powiedziałam wściekła.
-Ale Siva prosił,aż w końcu...Przepraszam-mówiła Klaudia.
-Czyli...O!Chwila Lady Gaga do mnie dzwoni!-powiedział Siva i poszedł do swojego pokoju.
-Dobra Klaudia nic się nie stało-powiedziałam-Mam nadzieję,że nikomu nie powiecie?-zwróciłam się do chłopaków.
-Nie no co ty!-powiedzieli.
Nagle ktoś zapukał do drzwi.Byłam pewna,że to Vanessa lub jakiś listonosz.Ku mojemu zdziwieniu okazał się stać przed drzwiami Maciek.
-Hej.Wyskoczymy gdzieś dzisiaj?-spytał.
-Teraz?
-Jak chcesz...
-Jasne,tylko wezmę bluzę-założyłam bluzę-Ok chłopaki ja wychodzę!
Wyszliśmy z domu i poszliśmy do kawiarni.Usiedliśmy przy stoliku i zamówiliśmy kawę.
-Mam pytanie-powiedział.
-Dawaj
-Czyli,że my teraz....Emmm...Jesteśmy razem?
-No...-odpowiedziałam nieśmiało.
-O to dobrze,bo mogę zrobić tak-pocałował mnie.
Siedzieliśmy w kawiarni i rozmawialiśmy.
-W niedziele jest impreza u Roberta.Wpadniesz?
-U Roberta?Znowu?Nudzi mu się chyba!Może wpadnę...Nie wiem.Zależy...
-Jasne.Jak będziesz wiedziała to napisz do mnie lub zadzwoń.
-Ok
Pocałowałam go w policzek i poszłam do domu.Bez Natalii to ten dom był jakiś pusty.Nie ma jej tylko kilka dni,a ja myślę jakby jej nie było z pół roku!Weszłam do domu zamyślona.Jay coś do mnie mówił,ale ja nie kontaktowałam.Poszłam od razu do swojego pokoju.Położyłam się na łóżko i zaczęłam słuchać muzyki.Nagle wszyscy na dole zaczęli się drzeć.Musiałam zobaczyć o co znowu chodzi.Nie wierzyłam w to,kogo zobaczyłam...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakiś krótki wyszedł xd
No ale zawsze coś ;)

2 komentarze:

  1. Super.. Masz rację, krótki, ale zawsze coś ^^ A na mnie prawie krzyczałaś w mojej końcówce, a sama co ? Rozdział świetny. Pisz dalej !

    Martha ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja że krótki ,co nie zmienia faktu że jest on super

    OdpowiedzUsuń