The Wanted-True Story

The Wanted-True Story
The Wanted-True Story

niedziela, 6 maja 2012

Rozdział 30

Przestałam już o tym myśleć.Ktoś zapukał do drzwi.Postanowiłam zejść.To była moja koleżanka z klasy,Daria.
-Hej dziewczyny!Postanowiłam was odwiedzić!-powiedziała-Czy to...
-Tak to zespół The Wanted!-powiedziałam.
Na początku ją zamurowało,a po chwili krzyknęła.
-I....I....Wy z nimi mieszkacie?
-Taa...Długa historia...Nie jest tak jak sobie wyobrażasz.
Daria przypatrywała się chwilę Vanessie.
-Nathan ma dziewczynę?-spytała.
-Tak ma!
-To dlaczego się ukrywają?Aaa...Niech zgadnę...Nathan nie chce,by jego dziewczyna miała kłopoty przez jego fanki?Mam rację?
-Może masz,a może nie masz.Dobra...Nieważne.Po co przyszłaś?
-Mówię przecież,że was odwiedzić!Gdzie Klaudia?
-Eee...To też długa historia...
Nagle Klaudia weszła do domu.
-Daria?Co ty tu robisz?-spytała i ją przytuliła.
-Kurde!Ile razy mam mówić,że przyszłam was odwiedzić!
Natalia była jakaś zamyślona.
-Halo!Ziemia do Natalii!-powiedziałam.
-Sory.Daria?Kawy,herbaty?
-Nie,dzięki-odpowiedziała Daria.
-Daria.Nie lamp się tak na Tom'a!-powiedziałam jej do ucha.
-Pff...Pff...Ja się wcale na niego nie patrzę!
-Nie wcale.
-No nie!
Nagle przyszedł do niej sms.
-Sory muszę iść!Pa!
-Pa!
Wyszła.Chłopacy zaczęli oglądać jakiś program w telewizji.Leciało coś na żywo.Była scena,a na niej One Direction!
-Tę piosenkę chciałbym razem z przyjaciółmi zaśpiewać dla dziewczyny,którą pokochałem.Wiesz,że o ciebie chodzi!-powiedział Niall.
-Vanessa?Serio?Znajdzie inną?-spytałam z ironią.
-Eh...Oj znajdzie...Zobaczysz...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam że taki krótki,ale brak czasu :/ Dedyk dla wszystkich,którym chce się czytać to badziewie :P Dziękuję wam!

4 komentarze:

  1. Badziewie? Ty chyba sobie żartujesz!!

    OdpowiedzUsuń
  2. BADZIEWIE .?!
    A chcesz kopasa w dupasa .?!
    To jest ekstra <33
    Pisz szybko następny :]
    Weny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział, tylko szkoda, że taki krótki.
    Ale i tak bardzo mi się podoba. :D
    I nie jest beznadziejny, uwierz, fantastyczny!!! :)
    Mi się osobiście baaaaardzo podoba! ^^
    Mam nadzieję, że nie długo zobaczę następny rozdział! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. OSZ TY SZUJO ! DODAŁAŚ, A JA NIC NIE WIEM ?! OSZ TY ! JA WIEM GDZIE MIESZKASZ ! KIEDYŚ CIĘ DORWĘ, ZOBACZYSZ :D Rozdział zayebisty, ale kissa to ci nie wybaczę. Jak mogłaś zapomnieć ?! Phi, znajdzie inną. Van ma zawsze rację :D Ja chce jeeeeeeeeeeeeeeeszcze ! Ooo.. Zbiorowy dedyk. Pozdro :D Zaaa krótki rooozdział ! Więc krótki kom :D

    Martha ;-* #1

    OdpowiedzUsuń