The Wanted-True Story

The Wanted-True Story
The Wanted-True Story

środa, 28 marca 2012

Rozdział 3

-O Maciek przepraszam nie chciałam!-wzięłam chusteczki i zaczęłam go wycierać
-Yyyy...znamy sie wogóle?!
Po tych słowach zabolało mnie ale nie chciałam tego pokazywać.
-Magda Kos.Mówi ci to coś?
-Aha dobra już wiem...Dobra dzięki że mnie "wyczyściłaś"
-Dupek...-wymckneło mi się
-Hę?Mówiłaś coś?
-Nie nic...-odpowiedziałam i zobaczyłam, że jego koledzy też przyszli do baru.
Widziałam jak siedzą razem i Maciek pokazywał na mnie palcem i oni zaczęli się ze mnie śmiać.Naszła mnie myśl, że to podobnie jak w moim śnie.Po prostu nie wytrzymałam!Wybiegłam z płaczem.Akurat Klaudia i Natalia weszły do baru i zobaczyły mnie biegnącą więc zaczęły biec za mną.Jak biegłam to przez chwilę się zamyśliłam i prawie bym walnęła o słup.Na tym słupie było jakieś ogłoszenie, które od razu rzuciło mi się w oczy.Nie wierzyłam w to!Na ogłoszeniu było napisane, że The Wanted wystąpią w moim mieście i to akurat w moje urodziny!W ten sam dzień jest również koniec roku szkolnego!Natalia i Klaudia dogoniły mnie i się pytały co się stało.Zobaczyły, że coś oglądam więc też przeczytały.Zamurowało nas wszystkie.Przez chwilę była cisza, a po chwili darłyśmy się jak wariatki.Ludzie na nas dziwnie patrzyli ale to nas ani trochę nie obchodziło.Cieszyłyśmy się, że w końcu ich zobaczymy na żywo.Koncert miał być za tydzień.Tylko nie pomyślałyśmy o jednym.......o kasie!Każda z nas musiała jakoś skombinować 200 złoty w 7 dni.Do Klaudii zadzwonił telefon to był jej starszy brat Jacek.
-Co?!-zapytała z gniewem Klaudia
-Jajco!Miałem cię kryć ale jak coś to byłaś w sklepie po...Oj nie wiem!Wymyślisz coś.
-Eh..Ok..Dzięki Jacek-rozłączyła się
-Ok dziewczyny od razu mówię, że u mnie z kasą to będzie kicha!-powiedziałam
-Ta tyle że u mnie jeszcze gorsza.Dobra ja się zwijam.Muszę iść coś kupić.O już wiem kupię mąkę.Narka dziewczyny!-powiedziała i poszła Klaudia
-Magda, mi się uda jakoś z kasą,przekonam tatę.Jak byś chciała to będę ci mogła pożyczyć te 200 złoty?-zapytała mnie Natalia
-Nie no co ty!W życiu bym się na to nie zgodziła!Postaram się ze wszystkich sił żeby dostać tę kasę.
-Ok jak chcesz...
-Ale dzięki za dobre chęci
I się przytuliłyśmy.
-A no właśnie czemu wyszłaś z baru z płaczem?
-Eh kiedy indziej ci powiem bo teraz naprawdę nie mam na to siły
-Jasne rozumiem.Odprowadzić cię do domu?
-Chce ci się?!Od kiedy?
-A tak z nudów się przejść
-Aha a tak na serio?
-No dobra masz mnie!Muszę zajść jeszcze do Biedronki
-Wiedziałam.Ok chodźmy.Żeby nie było ja z tobą do Biedronki nie idę!
-No wiesz ty co?!Nie no dobra ok odprowadzę cię i sama pójdę
-Dzięki
Kiedy byłam w domu mojej mamy nie było więc postanowiłam do niej zadzwonić.
-Halo?-spytał męski głos.To był Andrzej od razu poznałam
-Jest mama?
-Tak już daję
-Mamo!Gdzie ty sie szlajasz?!
-No przepraszam ale....
-Eh nieważne dzisiaj widziałam ogłoszenie o tym że The Wanted zagrają koncert u nas normalnie w mieście!Rozumiesz?
-Tak skarbie ale sama wiesz że nie mamy pieniędzy.A kiedy ten koncert jest i ile to przede wszystkim kosztuje?
-22 czerwca w moje urodziny a kosztuje em....200złoty?To byłby najlepszy prezent w moim życiu!-nie wiedziałam o tym, że telefon był na głośniku i Andrzej to słyszał
-No dobrze,Skoro to tak dla ciebie ważne no to zgoda.
-Oh!Dziękuje mamo!Dziękuje!Obiecuję będę sprzątać pokój i co tylko zechcesz!
-Dobra dobra już spokojnie bo się rozmyślę.Niedługo będę pa
-Pa!Kocham cię!
Od razu jak skończyłam rozmawiać z mamą to migiem zadzwoniłam do Natalii.Natalia powiedziała, że też dostanie kasę, ale jak będzie codziennie wynosiła śmieci,prasowała i tak dalej.Jak skończyłam rozmawiać z Natalią to zadzwoniłam do Klaudii nie była w dobrym nastroju,płakała...

3 komentarze:

  1. Kochanie, świetne ! Haha, Maciuś, Maciuś... Chcę więcej.. To staje się jak narkotyk. Dawaj, rozwijaj akcję ! Martha ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak w prawdziwym życiu ale ja bym kasę dostała za wychodzenie z psem
    i z siostrą xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD ale ile razy mam mówić?!to nie jest o tobie xd tylko tak mi sie nasuneło twoje imię!eh co za człek z cb xd

      Usuń